Game Center

این سایت مخصوص اخبار ها و انواع بازی ها است

قالب وبلاگ
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 2
کل نظرات : 1
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 2 نفر
باردید دیروز : 0 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2 نفر
بازدید ماه : 54 نفر
بازدید سال : 139 نفر
بازدید کلی : 357 نفر
مطالب پر بازدید
l معرفی l بازدید : 13
ویروس ( شوخی ) بازدید : 13
مطالب تصادفی
لینک های مفید
جستجو

🌹بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ🌹 

 

بنده کیارش هستم و میخوام امروز یک توضیح کوچیک دربازه هدف از ساخت این وبلاگ و سایر موارد صحبت کنم .

 

نکته 1 : من میخواهم در این وبلاگ درباره ی انواع بازی ها و اخبار ها براتون پست بزارم به طور مثال ( mta , Samp , CS:GO , اخبار و اطلاعات و بازی های جذاب دیگه )

 

نکته 2 :  من برنامه هایی به غیر از این ها برای شما در نظر گرفتم مثل ( اموزش های هک اموزش های نصب انواع نرم ازار ها 

آموزش ران کردن سرور و برنامه نویسی .

 

***** امیدوارم از برنامه های من خوشتون بیاد *****

 





بازدید : 12

برچسب ها : معرفی , اهداف ,
چهارشنبه 01 آبان 1398 | 17:34 | نویسنده : Kiarash_Ax
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: اصغر

موفق باشیی شکلک
پاسخ : ممنون

1398/08/01 || 17:53


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت